viernes, 21 de abril de 2017

Spitting Bitches

Spittle cream for slave

My slave's lying beneath the stool, just like he should. He's beneath me so that he has to collect every spittle that I let drop down on his body. No one on this planet could have enough spittle to express how disgusting this loser looks! I just let the spittle drop down on his t-shirt and then spit on my black high heels, where my spittle slips down and right onto his face. You can see fibres of spittle developing - eww, he looks so awkward! I have to massage my spittle into his skin with my high heels, because he can't clean himself up that way he's lying there. I think he owes me a big "thank you" for that one!

Spuckcreme für den Sklaven

Mein Sklave liegt angemessen unter dem Stuhl, auf dem ich sitze, damit ich die Spucke praktisch nur noch laufen lassen muss. So viel Spucke um auszudrücken wie erbärmlich er aussieht, hat allerdings kein Mensch! Ich lasse den Rotz nur so auf sein T-Shirt tropfen und spucke auch auf meine schwarzen High Heels, von deren Sohle die Spucke weiter auf sein Gesicht fällt. Sie zieht richtig schöne, dicke Spuckfäden dabei. Bah, wie ekelhaft er aussieht! Da er sich nicht selbst säubern kann, verreibe ich mit der Sohle meiner High Heels alles auf seinem Gesicht, bis die Spucke in seine Haut eingezogen ist wie eine teure Gesichtscreme. Dafür schuldet er mir größten Dank, wie ich finde!























No hay comentarios:

Publicar un comentario